Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Αμπελόφυλλα συντήρηση

Αμπελόφυλλα συντήρηση  
Μέσα από το video θέλω να σας δείξω πως θα συντηρήσετε τα αμπελόφυλλα !
Όλα ξεκίνησαν από την αγάπη που έχω για τα ντολμαδάκια …..
Ένα ωραίο απόγευμα πριν τέσσερα χρόνια  χτυπά το κουδούνι του σπιτιού, ο πατέρας μου κρατά μια τσάντα αμπελόφυλλα που όμοια τους δεν είχα ξανά δει, τόσο φρέσκα και μεγάλα με ένα χρώμα απίστευτο !

Άρχισε να μου λέει που τα βρήκε, ποιον είδε, και όλα τα νέα. Ώσπου ξαφνικά τον ακούω να μου λέει στο βάθος μα με ακούς ή του τοίχου μιλώ ?
Του σκάω ένα χαμόγελο, μου κουνά την κεφαλι και λέει ααα εσύ δεν θα αλλάξεις ποτέ…
Το μυαλό μου ήταν καρφωμένο στο πως θα τα διατηρήσω όπως είναι ώστε να τα έχω και τον χειμώνα . Η ιδέα ήταν να τα κάνω κονσέρβα, τα έκανα όπως βλέπετε και στο video πραγματικά δεν έχω γευτεί καλύτερα φύλλα ποτέ, χωρίς ίχνος υπερβολής .
Ο μέγιστος χρόνος που τα έχω στο ντουλάπι μου είναι δυο
χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα . Όσο περνά ο καιρός γίνονται καλύτερα .
Μην σας φοβίσει το βάζο που είναι ενός κιλού παίρνει μέσα αρκετά, η γυναίκα μου όποτε χρειάζεται ανοίγει δυο βάζα και τρώνε πέντε άνθρωποι !!!
Καλή επιτυχία, περιμένω εντυπώσεις…
 ..........ZC

Δεν υπάρχουν σχόλια: