Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Κεφτεδάκια

Κεφτεδάκια ….video
Προβληματισμένος από που να αρχίσω και πώς να τελειώσω……
Τρώγεται όλες τις ώρες από τις πρώτες πρωινές μέχρι αργά το βράδυ. Είναι πειρασμός το πρωί εκεί δίπλα στο γκαζάκι του καφέ το πιάτο με τα καφεδάκια. Τις βραδινές ώρες μετά από μια δύσκολη παρέα είναι  επιτακτικό το να τα  καταναλώσεις από την στιγμή που υπάρχουν. Τρώγονται καυτά  δίνοντας μάχη με την γλώσσα που καίγεται και τον εγκέφαλο να δίνει εντολή να μην υποκύψει , αλλά τρώγονται και κρύα αν προλάβουν όπου η ευχαρίστηση τετραπλασιάζετε  (στην τελευταία εκδοχή  με ψακωνεις όπως λέμε και στην Κρήτη ) 
Και επειδή σε αυτόν το κόσμο όπως λένε για μια γυναίκα γίνονται όλα, έτσι και αυτή η συνταγή προέκυψε για χάρη της γυναίκας μου “ μα είναι δυνατών τόσα video και να μην έχεις ένα με καφεδάκια ” Πριν δει το video ήθελα να έχω εικόνα από τις εκφράσεις την ώρα που τα γεύεται  . Δοκιμάζει και μου λέει:



Σ- πες μου τη έβαλες μέσα ?
Ζ- τίποτα .  
Σ-Ρε αφού σε ξέρω δεν υπάρχει περίπτωση να έκανες κάτι βατό.
Ζ- αλάτι, πιπέρι, κιμά δυόσμο, κρεμμύδι σκόρδο…..
Σ-έχει και κάτι άλλο
Ζ-  ζωμό από μοσχάρι  
Σ- το ήξερα πως δεν είσαι άνθρωπος
Ζ-χαχαχαχαχαχαχα

Στο διαδίκτυο υπάρχουν άπειρες συνταγές , όποιον και αν ρωτήσετε θα έχει να σας πει πρώτα μια ιστορία και μετά με δισταγμό βεβαίως βεβαίως την δική του μυστική συνταγή .
Εγώ σας παραθέτω την δική μου συνταγή για τα τέλεια τηγανιτά καφεδάκια..........ZC


Δεν υπάρχουν σχόλια: