Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΣΦΟΥΓΓΑΤΟ



Πως θα κάνω σφουγγάτο


Όλοι έχουμε αναμνήσεις στο άκουσμα της , ομελέτα,  αυτόματα μας έρχονται στο μυαλό εικόνες , μυρωδιές από τα παιδικά μας χρόνια …  Αγαπημένο μου φαγητό , καλοκαίρια και η γιαγιά η Κατίνα να αρχίζει την ιεροτελεστία  … η πατάτες να κοπούν σωστά , τα αυγά να χτυπηθούν αρκετά , το γκάζι να ζεσταίνει το παλιό τηγάνι και εγώ να περιμένω …. 
Σήμερα θα προσπαθήσω να σας δείξω μέσα από το video πως θα κάνετε ένα τέλειο σφουγγάτο .
..........ZC

2 σχόλια:

Beauty Follower είπε...

Το εχω δοκιμασει εξω,
δεν το εχω φτιαξει ποτε
αλλα ειναι τοσο νοστιμο φαγητό!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

zinonas christofidis είπε...


Για εμένα εκτός ότι είναι νόστιμο … μου φέρνει και στο μυαλό αναμνήσεις , δοκίμασε να το κάνεις είναι αρκετά καλό!!