Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Μπακαλιαρος τηγανιτος



Μπακαλιάρος τηγανιτός …. Ένα πιάτο που στο πατρικό μου σπίτι το συνηθίζαμε , αρεστό σε όλη την οικογένεια. Αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι η μυρωδιά από το πρώτο ζέσταμα του ελαιολάδου όπου πλημύριζε το σπίτι με μυρωδιές, και την ιεροτελεστία, ετοιμασία για το τηγάνισμα του μπακαλιάρου . Ο πατέρας μου στην θέση του μάγειρα προσπαθεί να τηγανίσει η μάνα μου να του δίνει συμβουλές του τύπου πρόσεχε θα λαδοποιει, έβαλες πολλά στο τηγάνι κ.τ.λ.
Η γιαγιά μου με επιφωνήματα του τύπου ηηηηηηηηηηηηηη κρίμα το μπακαλιάρο , και ο πατέρας μου να πρέπει να κρατηθεί στο ύψος του αχχαχα . Απλά αναμνήσεις που θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σας . Τώρα στο video που ακολουθει θέλω να σας δείξω πως θα κάνετε ένα τέλειο μπακαλιάρο τηγανιτό.
..........ZC

Δεν υπάρχουν σχόλια: