Παρασκευή, 14 Απριλίου 2017

Πως θα κάνω σούπα από κολοκύθα γλυκιά



Πάμε να δούμε μέσα από το video πως θα κάνουμε σούπα με γλυκιά κολοκύθα  !!!
Είναι πλούσια πηγή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και άλλων θρεπτικών συστατικών. Είτε πρόκειται για τη σάρκα ή τους σπόρους της, η κολοκύθα, το απόλυτο φθινοπωρινό λαχανικό, μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη στην υγεία μας.
Υψηλή περιεκτικότητα σε καροτενοειδή: Οι κολοκύθες οφείλουν το φωτεινό πορτοκαλί χρώμα τους στο υψηλό ποσοστό καροτενοειδών που περιέχουν
Πρωτεΐνη: Οι κολοκυθόσποροι είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών. 28 γρ. σπόροι κολοκύθας
περιέχουν περίπου 7 γραμμάρια πρωτεΐνης.
Βιταμίνη Α: Η κολοκύθα είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Α. Η τακτική κατανάλωσή της (σπόροι και σάρκα), μπορεί να προωθήσει την υγεία των ματιών και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα εντυπωσιακά.
..........ZC

Δημοσίευση σχολίου