Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Πως θα κάνω τηγανιτά λαχανικά

Πως θα κάνετε τα τέλια κολοκύθια , μελιτζάνες τηγανιτά . 

……. Μέσα σε ελαιόλαδο τηγανισμένα , τραγανά και πάντα από τα πρώτα πιάτα του Έλληνα όταν θα κάτσει σε ένα ουζερί Κολοκυθάκια, Μελιτζάνες , κτλ και όταν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που περιμένει, ….. ξέρεις που έφαγα καλά κολοκύθια τηγανιτά …… θα πει στην παρέα Επειδή και εγώ έτσι μεγάλωσα και είμαι λάτρης, αποφάσισα μέσα από το video να σας δείξω πως θα κάνετε τα τέλεια κολοκύθια , μελιτζάνες τηγανιτά . Με απλά πράγματα δεν χρειάζεται να φέρουμε υλικά από Ισπανία η δεν ξέρω και εγώ από πού , σας χαρίζω την τεχνική μου απλόχερα ! ..........ZC

1 σχόλιο:

takis_katsaros είπε...

Χιλια ευχαριστω για ολες τις συνταγες σου, ειναι ολες πολυ ενημερωτικες!!Γεια στα χερια σου φιλε μου!!

ΥΓ:Οταν εχεις καιρο μπορεις να μας δειξεις πως να φτιαξουμε τραγανους κεφτεδες??!!Ευχαριστω και παλι!
Τακης