Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Πώς θα ακονίσω το μαχαίρι μου



Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως θα κάνουμε το μαχαίρι μας να κόβει έτσι ώστε να είναι χρήσιμο ! Ένα μεγάλο ποσοστό νέον μαγείρων που συναντώ έχει ακούσει για τον αφρό και το χαβιάρι beluga και δηλώνει άγνοια για το λαδακονο ή της πέτρες νερού …. Ας τα πάρουμε από την αρχή και ένα ένα τα σκαλιά μόνο έτσι θα ανέβουμε σταθερά .

Το γνωρίζω δεν είναι εύκολο ε και στο κάτω κάτω να χαλάσετε και ένα μαχαίρι έχω και εγώ χαλάσει μέχρι να μάθω .  Δεν είναι ντροπή


 Θα προσπαθήσω να σας δείξω μέσα από το video πως ακονίζω τα μαχαίρια μου . Η Πέτρα η οποία χρησιμοποιώ για το video είναι Ελούντας το λεγόμενο λαδακονο !   σε όλες της πέτρες ακλουθώ την ίδια διαδικασία . 


Σε περίπτωση που δυσκολευτείτε είμαι στην διάθεση σας να σας βοηθήσω περιμένω μήνυμα ……   μόνο έτσι θα πάμε παρακάτω  

..........ZC

Δεν υπάρχουν σχόλια: